2012پایان جهان یا آغاز حکومت یهود بر جهان؟ (بر اساس سخنرانی 2012 استاد رائفی پور)

مجمع مبارزان جنگ نرم

مسجد ومجتمع فرهنگی مذهبی آل رسول

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ مجمع مبارزان جنگ نرم خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

2012پایان جهان یا آغاز حکومت یهود بر جهان؟

قسمت1

تقدیم به آستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فدا 

حدود 11 سال پیش بود، در بیشتر ایالت های آمریکا و اروپا مردم در کلیسا ها جمع شده و برای رهایی از بلایای آخرالزمان دعا می کردند تا اینکه  دعایشان مستجاب شد، طبق پیش بینی های انجام شده سال2000 پایان جهان بود و قرار بود با از کار افتادن ساعت رایانه ها، موشک های هسته ای پرتاپ شوند، هلند به زیر آب رود، بر اثر انفجار در ذرات خانه ها ، کره زمین از مدار خارج شود؛ اما تنها اتفاقی که افتاد برخورد دوفرورند هواپیما با برج های تجاری دوقلو در سال2001 بود که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران یک حرکت ماسونی بود که ذکر دلایل و شواهد این حادثه از حوصله این مقاله خارج است. اما سودی  که از این اقدام گرفته شد چه بود؟

بد نیست بدانیم که در پروتکل های دانشوران صهیون به این گونه اتفاقات اشاره شده وپروژه هایی مانند 2001-2007-2012 و.... در آن برنامه ریزی شده اند.

 قتل عام صد تا صد و پنجاه هزار نفر در افغانستان و یک میلیون کشته در عراق، فاجعه ای که در آن برهه  کسی در جهان به آن اعتراض نکرد زیرا اذهان عمومی برای بلایی فجیع تر آماده شده بود. به قول معروف: به مرگ گرفتند تا به درد راضی شدند.

اما وقتی در سال 2001 به هدف شوم خود یعنی برپایی نظم نوین جهانی نرسیدند مجددا دست به برنامه ریزی و تبلیغت گسترده ای برای سال2007 زدند و عملا از آن زمان پروژه 2007 کلید خورد که نهایتا منجربه حمله اسرائیل به لبنان شد، در این دوره اذهان عمومی به حدی  سازمان دهی شده بود که کمتر کسی در مورد اقدام ترورریستی  اسرائیل علیه لبنان ، فکر کرد، قدرت ومقاومت بیش ازپیش حزب الله  پیش بینی های صهیونیست هارا عملا نقش برآب کرد.

این جنگ که در اصل25 روزه  بود، به علت تعصب صهیونیسم ها برعدد 33 جنگ را تا 33 روز به طول کشاند.، زیرا این عدد از اعداد مهم فراماسونرها است، به این دلیل با وجود آن که در روز سی و دوم توان جنگ را کامل از دست داده بودند باز آن را ادامه دادند این نماد گرایی ها برایشان آن قدر پر اهمیت بوده  که جنگ را در مدار 33درجه شروع کردند، به هرحال  شکست برایشان به حدی  سنگین بود که فرمانده ارتش رژیم غاصب چنین گفت : این اولین جنگی بود که نیروهای پنهان ما توان دستیابی به اطلاعات دشمن را نداشتند... .

اما با شکست مجدد در این پروژه، برنامه بعدی خود یعنی پروژه 2012 را شروع کردند، در مورد شدت فعالیت آن ها همان بس که ده ها عنوان فیلم و بازی رایانه ای تولید کردند که به طور مستقیم مربوط به 2012 است اما همانگونه که ذکر شد مهمترین آن ها فیلم معروف  2012 است.

آخرالزمان ساختگی

داستان فیلم به این شرح است که دراین  سال  ستاره ای با نام UB313  قرار است با زمین برخورد کند، باتوجه به این نکته که 313 برگرفته از اعتقاد شیعه به تعداد یاران منجی بشریت است  در این فیلم تخریب و نابودی را به طرز زیرکانه ای به یاران منجی بشری  ارتباط می دهند، این ستاره قرار است منجر به زیر آب رفتن خشکی ها شود، سرویس های اطلاعاتی زیر زمینی از آن مطلع هستند و ....

ub313

 داده های زیر نشان از تأثیر پذیری وعلاقه مندی مردم دنیا در دنبال کردن چنین پروژه هایی به ویژه پروژه ی 2012 دارد.

-          اگر در اینترنت به وسیله گوگل واژه((2012)) را جست جو نمایید، مشاهده می نمایید که000/000/788 میلیون مطلب نوشته شده.آیا این نشانگر آن نیست که عموم مردم جهان بر2012 حساس شده و به گونه ای دغدغه ذهنی آن ها شده؟

2012

-          در جای دیگر اگر واژه ((2012 and rescue)) به معنی ((2012 و نجات)) را جست جو نمایید،000/400/14 میلیون مطلب وجود.

2012 and rescue

-          و همانطور که می دانید در آمریکا و اروپا و برخی از کشور های آسیای شرقی اعتقاد به 2012 ایجاد شده و تقریبا یک پدیده عمومی است اما غیر طبیعی نمی باشد که با وارد کردن ((2012 and iran)) و ((2012 and war with iran)) به معنی ((2012 و ایران)) و ((2012 و جنگ با ایران)) 45 و 15 میلیون مطلب وجود داشته باشد. همه این شواهد این را می رساند که اعتقاد به 2012 تا چه حد در افکار عمومی نفوذ پیدا کرده است.

2012 و جنگ با ایران!!!!!!!!

و اما اصل واقعیت  به نقل از استاد رائفی: در 21 دسامبر 2012 هم مانند دوره های قبل قرار است مردم مجددا دست به دامن خدا شوند و اما تنها اتفاقی که خواهد افتاد، شاید حمله ای به سوریه و ایران یا تخریب مسجد الاقصی باشد.

و اما مسئله قابل توجه این که زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی یهود تا المپیک 2012 هم پیش رفته ، به طوری  که برای آرم المپیک2012 چهارصد هزار یورو هزینه شده اما این آرم آنقدر ساده است که تمام طراحان را به اعجاب آورده که علت این هزینه برای یک آرم ساده چیست؟  حقیقت مطلب آن است که آرم مورد نظر  درواقع  نشان دهنده ی معنای  واژه (Zion) به معنی صهیون است و از سوی دیگر در المپیک 2012 قرار است از 13 یهودی که در المپیک مونیخ کشته شدند تقدیر شود.

zionآرم المپیک 2012

 آیا آن ها خود را برای جشن برپایی نظم نوین جهانی بر مبنای حکومت یهود بر جهان آماده نمی کنند؟    لا حول و لا قوه الا بالله

غلام گمنام امام زمان عج

پی نوشت:

این مقاله بر اساس سخنرانی 2012 استاد رائفی پور نوشته شد برای دانلود سخنرانی 2012 کلیک کنید:


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 14:58 ] [ امید ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه